ILOVE_TATTOOZ

Living life through sexual contact in various abstract ways can inform the body to become vigorous and flexible in the increase of creating the form of lust in a bottle that's is an incantation of Love...

I LOOOOVE TATTOOZ AND I LOVE LIGHT SKIN DUDES WITH TATTOOZ .... Hi my name is Jamaica, but you can call me Intimate because i value the art of intimacy between two men or two women and even man and women. I love to explore and become knowledgeable of new things. I love the FUCK out of Chris Brown soooo you will see him alot on my page lol.... Dance is my PASSION its how i express myself channel my anger and fits me into a place in society where i KNOW i matter and really just DGAF what anyone feels or have to say. If you noticed my tattoo witch is my favorite tattoo on my body, because it really expresses how i feel all the times. some of you might can relate but the only one i feel who truly understands me is GOD

Permalink
Permalink #TioTuesday 

Another peice of me that makes me who I am…and reminds me, of who I am

This little spoil one right here 👆? …😥😥😥  omg! milk cant even get any more rotten than him 😒

But then you look at them cheeks and them big googly eyes and just… mesmerized… 😳😚😚

My little #ChunkMunk
Permalink @avlmkr mixtape comes out TODAY!!!!  I know IM getting that mothafucca wby lmaop #BangBang #LMKR
Permalink DON’T forget to #Follow this BADDIE right here @kreaminonyu 😚😚😚
Permalink #Follow this hot action right here… I love my #TeamLesbian 😚😚😚😚
@pebblez_april21st
Permalink Nigga you KNOW you tryna follow that ass…why you play HIT that #Follow button for @_tiece
Permalink Omg them lips 😥😥😥😍😍😍😍😍
#Follow @wendy_mesmine
Permalink #Follow this PYT (Pretty Young Thang) she has the most beautiful, heart warming voice ever… I could listen to her sing EVERYDAY #Follow @storm_sings
Permalink I dont know why @lessonz2014 aint got no followers like that cause he damn show attractive… AND he can sing.. #Follow him right now wtf lol
Permalink Yeah I know…. he fine aint he lol #Follow @kaydahtgee 😏